Kontakta oss

Välkommen att kontakta oss på Upphandlingsmyndigheten.

Har du frågor om offentlig upphandling? I vår frågeportal har vi samlat många inkomna frågor och svar om offentlig upphandling. 
Sök efter svar i frågeportalen

Om du inte hittar svar på din fråga är du varmt välkommen att kontakta oss!
Ställ din fråga här

Observera att all information som du skickar till oss blir en allmän handling som vem som helst kan begära att få ta del av. Vår målsättning är att du ska kunna få återkoppling på din fråga inom två arbetsdagar.

Vi tar även emot frågor via telefon

Telefon frågeservice: 08-586 21 701
Måndag till torsdag klockan 09.00-12.00

Vi besvarar frågor av generell karaktär om upphandlingens regelverk, praktik och våra hållbarhetskriterier. Vi gör däremot inga bedömningar i enskilda ärenden och granskar därför inte heller till exempel utkast till upphandlingsdokument eller anbud.

Växel

Telefon till vår växel: 08-586 21 700

Öppettider helgfri måndag till fredag klockan 08.00-16.30 med lunchstängt 12.00-13.00.
Röda dagar har vi stängt.

E-post

E-post registrator: registrator@uhmynd.se
E-post till medarbetare: förnamn.efternamn@uhmynd.se

Postadress

Upphandlingsmyndigheten
Box 1194
171 23 Solna

Faktureringsadress

OBS! Ange fakturareferens/beställare
Upphandlingsmyndigheten
FE 3578
838 81 Frösön

Information till dig som vill använda dig av Svefaktura vid fakturering.

Besöksadress

Upphandlingsmyndigheten
Svetsarvägen 10
171 41 Solna 

Länk till karta

Vill du veta när bussarna går? Planera din resa på www.sl.se

Organisationsnummer

 202100-6610

Fragetecken_lina.jpg

Frågor och svar

Har du frågor om upphandling? Välkommen att ställa din fråga i vår frågeportal.